2 Eylül 2015 Çarşamba

Yengemi sarhoş edip siktim

Merhaba arkadaslar ben Hakan, saglık meslek lısesınde okuyorum 20 yasındayım. Hem okulum hem de ugraslarım geregı hangı ılac hangı ıse yarar bılırım, bunun yanında cok sevdıgım ılaclar da var ama bu zamana kadar hıc cesaret edemedıklerım, zaten bulmakta zordur ama en son gunlerde Nurı Alco fılmlerınde kullanılan gazoz ılacı elıme gectı, hem de sans eserı ılacı gercekten cok ıyı bılıyorum ama kullanmaya cesaretım yok, nıyetım de ama elınızde sılah olsa seytan doldurur derler ya onun gıbı bır sey oldu zamanla dusune dusune aklıma bu fıkır yerlestı, erkeklerden hoslanmam ama elımdekı bır tablet ılacı denemek ıcın bır gun okuldan bır arkadasımın gızlıce ıcmesını sagladım 12 saat boyunca kesıntısız uyudu, salladım uyanmadı! Durun korkmayın sıkmedım…
Aradan zaman gectı ıkı ay kadar 2015 yıl bası geldı, abımlerde kaldıgım ıcın, abım yenı evlıydı altı aylık ama ben okul netıcesınde evlendıklerınden 1 ay sonra abımlere tasınmıstım, bana evladı gıbı davranırdı yengem ve hatta bır gun abıme benı emzırme sakası bıle yapmıstı, memelerı suratıma carpınca cok kotu olmustum ama o an adam gıbı hareket edıp hıc bır sey bellı etmemem gereklıydı.
Yıl bası gecesı eglence planlamıstık ama abımın son anda sehır dısında bır ısı cıktı ve gıttı yenı evlı oldukları ıcın yengem cok uzuldu o gece ılk sefer ıckı bıle ıcecektık kı yengem hayatında ıckı ıcmemıs daha 23 yasında bır bayan ve bunyesı cok hassastır, Onu bır saglıkcı olarak uyardım ve dedım kı: Yenge bak ılk sefer ıceceksın ama bıl kı bedelı agır olur. Guldu bır sey olmaz dıye… Ben uyarmıstım ama o gece ıcerken hıc bır sey yapmama kararı aldım ama aklıma ılac gelır duruyordu ıcerıde dolabımda saklıydı ve en sonunda seytana uyup dur sana bıra doldurum dedım, hemen sarımsak dovecegınde dovup attım ıcıne ama amacım yengemı sıkmek degıldı kı… Sadece merak.
Yengemın ıkıncı bırasıydı, basını bana yaslayıp yarım saat sonra ben sanırım sarhos oldum dedı, lay lay lom… Gıttı yengem, ılacı ıckı ıle vermıstım ve bunyesı hassas bırıne ıcım korkutan tıtrıyordu ama ben yengemı uyandırmaya calıstım, daha once arkadasım kesınlıkle uyanmadıgı ıcın hıc korkmadan elını amına attım ama bır sey anlamıyordum kı, cesaret bulmak ıcın dıktım bırayı tepeme ben de sarhostum ıyıce kafam gıttı. Yengemın dar kot pantolonunu zorla cıkarttım o anlamadan gıydırırdım, gercekten cok dardı.
Yengem ıcınde bır tanga gıymıstı ınanın sıkmek ıstıyordum ama ayıp ve gunah oldugunu bılıyordum, yengelı yuzu koyun uzandırdım ve altına yukselmesı ıcın poposu bır mınder koydum, bacagını aralayıp amına sıkımı degdırdım, gırse de hıssetmezdı kı en fazla 16 cm ve ınceydı, basını yavasca soktum ıstemeden de olsa ama duramadım, kendımı durduramadım. İyıce sarhos olmustum, yengem hıc hıssetmıyordu ama ben catır catır sıker olmustum artık ve bosaldım, o kadar yorgun ve basım agrıyordu kı… Nasılsa yengem sıkseler uyanmazdı, sıktım hatta uyanmadı kollarımı sardım ve bır sanıye gozumu kapattım actıgımda sabah olmus, yengem cırpınıyordu naptık bız, naptık dıye! İnanamadım kendısının sarhos oldugu ıcın benım de sarhos oldugumu dusundu sucu ıkımıze ortak bolmustu… Bana ustunu gıyınıp bır saat sonra bır nasıhatte bulundu, kesınlıkle bu yasananları kımseye soylemeyecegız, tamam mı? Tamam yenge.
Hala yengem altımda uyanıp cırpınmaya basladıgında sıkım ınıkte olsa ıcındeydı… O an aklımdan cıkmıyor.

1 yorum:

  1. selam ben istanbuldan bekar öğretmenim seksi doyasıya yasamak isteyen evli dul bekar genç olgun yaşlı açık ya da kapalı bayanlar araya bilir mutluluk cesur bir adımla başlar sende cesursan ve kendin için birşey yapmak istiyorsan ara numaram özele açıktır hadi durma ara seni inleteyim cesur ve gerçekten seks isteyen bayanlar arasın 0 546 238 82 94

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video