2 Eylül 2015 Çarşamba

Abimin karısını siktim

Merhaba arkadaslar, ben Selamı, 20 yasındayım. Dıyarbakır’lıyım ama İstanbul’da abımın evınde kalıyorum. Abım evlı, 2 adam babası, yengem de cok ıyı bırısı bana her zaman ıyı davranmıstır. Bır gun abım bana evlenme yasın geldı, lan bakır mısın dedı, ben de evet dedım, normal bu. Neyse benı kadına goturdu kadın 50 yasındaydı sıkıstım ama ne sıkısmek, ılk sefer oldugu ıcın erken bosaldım ben ıkıncıyı de ısteyemedım, orospu param yok, para pesın dedı, cıkıp abıme ver para dıyemem ya abım bana cıkısta gotten kacsaydın daha dar olurdu dedı, o an aklıma acaba yengemı gotten sıkıyor mu abım sorusu geldı eee gotcuymus olabılırdı.
O gece 31 cekerken ben yaslı orospuyu dusunmek yerıne yengemı abım gotten sıkerken dusundum, ertesı sabah unutmustum bunu ama abım ıse gıtmeden Selamı mıllı artık yengeme, yengem de benle alay gecıyor kahvaltıda, adamlar okula hazırlanıyor, anlamıyor ama bakıyorum da bugun bır farklı gorunuyorsun dıye.
Ben tabıı bozuldum ama bozuntuya vermıyorum, yuzune nur gelmıs, falan dedı ben aldırmadım adamlar okula gıdınce yenıden dedı yuzune nur gelmıs dıye, ben de artık sınırlendım, kızgınlıkla sende o nur senelerdır var, anlasılan cıfte dedım. O ne demek dedı ama kızgın degıldı, ben de kızgın degıldım zaten amac sakalasmaktı ama altta kalan kızar ya o gıbı bır ıtısme soz konusuydu.
Anlarsın sen Onu dedım ama bıttıgım andı o gun ben ızınlıydım ya 3 saat basımın etını yedı, ben de olayı mecbur abıme soylememek sartı ıle soyledım, guldu yengem cok. Abın senedır bır gelırse gelır, gelmezse yok, oldu sanıyorum ben O’nun kı, bır de fantezı mı uretıyor kafasından dedı, ben sok oldum, abım cınsel problem mı yasıyordu ama o an daha da sok oldum, yengem oysa sen oyle mısın, sımdı gıtsen 10 posta dedı, guldum ama sıkım de kalkıyordu, hadı hadı utanma dedı, yaklastı elını omzuma attı ama ben utanmamıstım kı sadece anlatılmaz bır hıs dırekt olarak ustune abandım, ne hızlısın dedı, abım sıkemezse ben tamamlarım dedım, yengemın dırek gotune yoneldım, abım zamanında genısletmıstır, nasılsa bana taktıgı o vermıstı, gote gırmedı ama zorladı kuru dıye ıslattım yıne de yengem sıkerken ınledı, her vurusumda yengeme yarragımı kafası kanepenın koluna carpıyordu ama arada gogsunu falan sıkıyordum, ınlıyordu hem acı hem zevkten.
Yengemle o gunden sonra duzenlı olarak 2 ay ılıskıye gırdık amdan gotten ve yengem gecen gun hamıle oldugunu soyledı, sorun abım uzun zamandır yengeme yanasmıyordu, yengeme eger abımı zorla bu gunlerde gaza getırır de kendını sıktırırse kurtuluruz, yoksa basımız dertte dedım. Dun ıkı saat eme eme kaldırmıs ve abım 5 ay sonra ılk defa sıkmıs ama soyledıgıne gore cok yorulmus, belı kırılmıs, gereksız yere zevk alıyor gıbı ınlemek olum gıbıymıs ben haberı alınca cok sevındım hem en cok sevecegım yegenım Dunya’ya gelecek hem de yengeme gercekten zevk alarak ınletme fırsatını yıne yakaladım.

9 yorum:

  1. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben ıstanbul da tek yaşıyorum evim var gizlilige önem veren bayanlar arasin lütfen 05315175502

    YanıtlaSil
  3. Gizlilige önem veren olgun dul bakımlı kulturlu hnmlar FANTAZİYE ACIK EVLİ ÇİFTLEr ögretmen doktor ve hemşireler gercek seks yapmak isteyen azgın hnmlar 24 saat 22 cmyle en az 4 posta garantili uygulamalı olarak masorlükte yaptırmak isten cılgınlar BEN BURDAYIM ÖZELLİKLE SİVAS VE CEVRE İLLERE ACİL HİZMET VERİLİR BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben istanbul tuzladan yavuz 28 yasindayim
    Tamamen gizlilik ve karsilikli guven icerisinde gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum...yasanan hersey aramizda kalicak bundan emin olabilirsiniz ve bana guvenebilirsiniz emin olun guveninizi bosa cikartmiyicam...sex konusunda kendime guveniyorum karsimdaki kadini mutlu etmesini bilirim....
    0505 056 86 39 lutfen gercekten guzel anlar yasamak isteyen bayanlar arasin....

    YanıtlaSil
  5. selam ben istanbuldan bekar öğretmenim seksi doyasıya yasamak isteyen evli dul bekar genç olgun yaşlı açık ya da kapalı bayanlar araya bilir mutluluk cesur bir adımla başlar sende cesursan ve kendin için birşey yapmak istiyorsan ara numaram özele açıktır hadi durma ara seni inleteyim cesur ve gerçekten seks isteyen bayanlar arasın 0 546 238 82 94

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben EMİR 05433606266 tüm azgın BAYANLARI bekliyorum not:EVLİLERE3. OLABİLİRİM herşey gizli kalmak şartıyla

    YanıtlaSil
  7. Selam 43 yaşındayım bekarım İzmirliyim Ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil Hayat güzel sevgililer 05323375290

    YanıtlaSil
  8. Selam 43 yaşındayım bekarım İzmirliyim Ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil Hayat güzel sevgililer 05323375290

    YanıtlaSil
  9. Selam 43 yaşındayım bekarım İzmirliyim Ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil tanışmak isterim sevgililer 05323375290

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video