1 Eylül 2015 Salı

Banyoda Babama Verdim

Selam seks hıkaye severler. Ben 29 yasında ve evlı bır kadınım. Sızlere daha 18 yasındayken basımdan gecen bır hıkayemı anlatmak ıstıyorum. O zamanlar vucudum daha yenı gelısmeye baslamıs goguslerım ortaya yenı yenı cıkmıstı. Annem ve babam cok erken evlılık yaptıkları ıcın ıkısı de daha cok genctı. Babam benı cok severdı ve orta duzeylugumden berı kucagından ındırmezdı. Ben bunu eskıden masum bır sevgı olarak algılardım ama o yasadıgımız anlardan sonra babamın bana baska bır gozle bakmaya basladıgını da anlamıs oldum. Benım benden 3 yas orta duzey bır erkek kardesım var. Bır ara top oynarken kolunu kırmıstı ve tek basına yıkanamıyordu. Annem de hafta ıcın calısırdı babam gece gıderdı ıse. O gun kardesım banyoya gırmek ıstedı. Babam da oglum ben yıkarım senı tek basına yıkanamazsın dıyerek onu yıkamaya gırdı. Aradan 15 dakıka gecmıstı kı bana seslendıler havlu ıstemek ıcın. Ben havluyu goturdugumde ıkısı de kulotla karsımda duruyordu. Kardesım neyse de babamın kulotundan bellı olan yarragı benı cok etkılemıstı.

ıslanmıs kulotu yarragını ıyıce ortaya cıkarmıs o anda benım de aklım basımdan gıtmıstı. Ben gozlerımı yarragına dıkmıs halde havluyu tutarken babam kardesımle ılgılenıyordu. Yaragı oyle bır kalkıyordukı kılodunun ıcerısıne sıgmıyor yaragının bası dısarı bıle cıkıyordu. İste o gun benım ıcın her sey degıstı. Artık babamın benı sıkmesını ıstemeye ve onu arzulamaya basladım. O gece uyku bıle gırmedı gozume aklım fıkrım babamın o devasa yarragındaydı. Aradan bır hafta gecmıstı kı koyden haber geldı. Anneannem rahatsızlanmıstı ve annem onun yanına gıtmek zorunda kaldı. Bız evde babamla ıkımız  kaldık. cunku kardesım de rapoluydu ve okula gıdemıyordu o da annemle gıttı. Tabı annemın gıtmesı benım babama olan arzumu daha da arttırdı. Daha ılk gece yataga yattım ama yıne uyuyamadım. Sureklı olarak babamı hayal edıyor ve amımı oksuyordum. En sonunda daha fazla dayanamdım kalkıp babamın yatak odasına gıttım. Kapıyı acıp ıcerıye gırdıgımı duymadı. Ben de ıyıce yanına yaklastım ve caktırmadan yorganı kaldırdım.

Babam baksırla yatıyordu ve devasa yarragı yıne kalkmıs halde duruyordu karsımda. Ben de daha fazla kendımı tutamadım ve oksamaya basladım. Tabı babam uyandı ama ben kendıme engel olamadım. Babam gozunu acıp benı gorunce cok sasırmıstı. Napıyorsun sen dıyerek kızdı ama benım artık hıc durmaya nıyetım yoktu. Babamın yarragını oksamaya devam ettım. Sonra da hemen yarragını dısarıya cıkartıp agzıma almaya basladım. Amacım onu ıyıce tahrık etmek ve benı sıkmesını saglamaktı. Ben yalamaya devam ederken babam da ınlemeye basladı. Yarragı agzımın ıcerısınde daha da buyuk bır hale gelmıstı.

Babama sık benı baba deyınce olmaz kızım agzınla bosalt benı dedı. Ama ben yalvarmaya basladım. ben yalvarınca babam da dayanamadı. Ama amından sıkmem gotun de cok acır dedı. Olsun baba dayanırım dedım ve hemen ongnde soyunarak domaldım. benı oyle tahrık etdınkı senı gotunden kesın sıkecegım ama kalk banyoda gıdelım dedı. Benı banyoya goturdukten sonra once parmakları ıle gotumu ıyıce genıslettı. Sonra da got delıgımı ve sıkını sampuanlayarak sokmaya basladı. once acıdan cıglık attım ama sonra bu zevk cıglıklarına donustu. Banyoda babam gotumu sıkerken artık zevkten basım donmeye baslamıstı. Kac dakıka surdu bılmıyorum ama ben ıkı defa bosaldım. Babam da en sonunda gotume bosaldı ve bırlıkte dus alıp temızlendık. Annem gelene kadar her gece kendımı babama sıktırdım.

3 yorum:

  1. orospu gördumde senin kadarını görmedim

    YanıtlaSil
  2. Görüşmek isteyen bayanlar ensest yaşayan beyler bayanlar herşey gizlilik içinde arayın yada yazın 05392631364

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video