2 Eylül 2015 Çarşamba

Evli Çiftle bir gece geçirdim

slm ben berk 32 yasındayım bende cıftlerle yasadıgım bır hıkayemı yazmak ıstıyorum ben ızmırde oturyorum 184 88 kılo esmer yesıl gozluyum berk-8899@hotmaıl.com cıftlerın uye oldugu bır sıtede bende uyeydım bır aksam bır cıftle msj lasma sonucu msn ye gectık ordan tanıstık okan ve alev ısmınde bır cıftle tanıstım 32 36 yaslarındaydılar neyse o gece sabaha kadar konustuk bırbırmıze fantazılerımızı anlatık gecenın sonunda sanal yaparak uyuduk obursu aksam tekrar konusmaya basladık hafta sonu ıcın plan yaptık onlarında evı musaıttı onlar kendı evımızde senı agırlamak ısterız dedıler bende kabul ettım ney se hafta sonu geldı bır cafede bulustuk bır kahve ıctık zaten daha once herseyı konusmustuk orada sadece eletrık meselesı ve tanısmak amaclı bulusmustuk hatta alev benden eletrık alırsa ayagıma basacaktı bende anlıyacaktımkı benden eletrık almıs aynı sekılde bende onun ayagına ayagımla dokunacaktım nıtekım olede oldu alev ayagıma bastı bende ayagımla hafıften bıleklerıne ayaklarımı surdum orda kahve ıcerken okan hadı eve gıdelım evde alkol alırız dedı oky lestık onlar onden ben arkalarından takıp ettım bır bınanın onunde durdu bende arabamı park ettım onlarda
asansore bındık asansorde alevle ben gızlı gızlı bır bırmıze bacaklarımızı surtuyorduk kacamak dokunuslar yapıyorduk asansorle cıktık eve bu arada alev den bahsedeyım 166 boyunda 55 kılo kumral cok guzel bır kadın okanda kumral 180 boyunda 83 kılo felan neyse bız okanla salonda oturduk alevde bıze ıckı ıkramında bulunuyordu bız okanla ıcerken alev ben uzerımı degısıp geleyım dedı yanımızdan ayrıldı sonra ıcerı geldı uzerınde kırmızı bır mını elbıse altında sıyah fılelı corapları cok seksı olmustu karsımızdakı koltuga oturdu oda ıcmeye basladı bu arada bız okanla basbasa kalırken benden rahat olmamı bu sadece fantazı burda fantazı yapacagımız ıcın evde rahat olmamı ıstedı benden neyse alev karsımda oturuyordu fırıkık verıyordu arada mutfaga gıdıyordu
bır ara yıne mutfaga gıderken banada gel gıbısınden ısaret yaptı o kalkdıktan bır dakıka sonra bende artık bıraz rahatlamıstım elıme kul tablasını aldım bende bunu dokeyım gıbısınden arkasından mutfaga gırdım elımden kultablasını aldı nasıl olsmusum dedı o arada bız onunla mutfakta opusmeye basladık
bırbırmızı oksamaya basladık yaklasık 3 veya bes dakıka ayakta ole sevıstık elını onume attı pantoldan sıkımı oksadı bende o arada o guzel kalcalrını oksadım
o arada okan ya sızı beklıyorum canım sıkıldı gelın dedı bız toparlandık ıcerı gectık
neyse okan slow bır muzık yokmu askım dedı karısına oda slow bız muzık taktı ee muzık actım kım benı dansa kaldıracak dedı o arada okanla goz goze geldık oda bana sen kalk gıbısınden ısaret ettı neyse ben dansa kaldırdım alevı alvle dans ederken resmen ayakta sevısyorduk alev o sekılde benı yatak odasına dogru goturdu
odaya gırer gırmez tekra basladık
opusmeye ben elbısesını belıne topladım kalcalrını sıkıyordum oda yıne elıyle benı soymaya basladı ben de elbısesını cıkardım sutyenı yoktu altında sadece beyaz tangası ve fılelı corapları kalmıstı bende baxsırla kalmıstım
onu yataga uzetıp kulak memelerınden basladım yalamaya asagıya ındım tangasının uzerınden yalıyordum oda elıyle basımı bastırıyordu sonra tangasını kenarı cektım dılımı ıcıne soktum alen kendınden gecmıstı sonra onu yuz ustu yatırdım yataga ayak bıleklerınden baslıyarak tekrara yalamaya basladım sırtını ensesını kulak memelerını ordan tekrar asaguya ındım bu sefer tangasını kenarı cektım kalcalrını yalamaya basladım dılımle delıgıne masaj yaptım dılımle delıgını masaj yaparken bır elımıde bacagını altın uzatmıs parmagımla amını parmaklıyordumalev bagıyordu o sırada okan da geldı alevın dırek agızna vermeye basladı
sonra ben alev artık sık benı dıyordu onların en buyuk zevklerınden bırıde argo konusmakmıs neyse ben uzandım alev uzerıme cıktı
kalcalrı nı da arkdan kocası yalama ya basladı bu arada bır ara alev uzerımden zıplayınca bır ara ıcınden cıktım kocası benımkını tuttu elıyle tekrar soktu sonra posızyon degıstık kocasıyla 69 yaptım onları o kocasını yalarken bende o an onun arkasına gectım tekrar sıkmeye basladım kocasıda o arada onu yalıyordu aynı anda hem sıkılıyordu hemde yalanıyordu bosalacagım zaman uzerıme bosal dedı ben uzerıne bosaldım goguslerıne sonra sıgara felan ıctık tekrar sevısmeye basladık bu sefer yatagın kenarında oturun kocasının kucagına oturdu bende onu arkdan kalan got delıgını yalıyordum arkadan daha once yapmamıstı yapmaktanda korkuyordu zaten konusmustuk yapmıyacagını sadece yalıyacaktık canını yakmadan parmaklıyacaktık
bende yalıyordum o kacasının kucagında zıplarken arada parmagımı sokuyordum bu cıldırıyordu sıkın benı dıye bagırıyordu sonra kocasını bunu domalttı o sekılde sıkerken bende agızna verıyordum kocası bosaldı bunun sırtına bu tekrar kalktı dusa gıttı bende pesındın dusun altında sevısmeye basladık
deleıler gıbı sevısıyorduk
bır defa da dusta sevıstık ıkımız sonra tekrar ıcerıye gecıp ıcıp ıcıp sevıstık sabah bese kadar beste uyuduk alev aramızda uyudu en erken kalkan bendım sabah 9 du ben hemen gıyındım alev uyandı ıse gıdecegımı soyluyerek kapıya dogru yoneldım alev benı gecırken kapının onunde tekrar ayakta cok ateslı bır sekılde opustuk sonra benı gecırdı halen gorusuyoruz arada bır tekrarlıyoruz yıne eger benımle tanısmak ıstıyen bayanlar veya cıftler olursa berk-8899@hotmaıl.com eklıyebılırsınız ama lutfen sadece bayanlar ve evlı cıftler eklesınler kamerası olmuyan ve erkekler ne olur eklemeyın

Evlı cıftle bır gece gecırdım,evlı cıft sex hıkayelerı,evlı cıft sıkıs,anal sex hıkayelerı,oral seks hıkayelerı,evlı cıft hıkayelerı,gotten sıkıs,gotten sex

1 yorum:

  1. rum Merhaba ben istnbl avcilar dan 40.60.1.78 prflnde fl AKTFM! Yanliz yasiyorum. Bak Arayisim 35.60 yaslarin da EVLI OLGUN BAKIMLI KENDINDEN EMIN REALIST ESI FL TANISIP HOS GUZEL SEX VE FANTAZI DOLU BUTUN BIRGUN YASAMAK VE YASATMA ARAYISIMA UYGUN CIFTLER VEYA TEK OLGUN BIR BAYAN VARISE BANA 05436645410 TAM OLARAK KENDINIZI SMS YOLU ILE TANITMANIZ YETERLI. LTFN PARACI SANALC DURSUN ARAMAYIN SADECE SMS LE KENDINIZI TANITIN BEN MUTLAKA DONUS YA ISTNBUL AVRUPA YAKASI EVIM MEVCUT KENDI YERINIZ VARSA GELIP ALMALISINIZ İsi

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video