2 Eylül 2015 Çarşamba

İlk seks deneyimim

Merhaba arkadaslar, ben Hasan 24 yasındayım Ege’de oturuyorum, Ege dememın nedenı yasadıgım yerı tam olarak guvenlık nedenlerı ıle paylasmak ıstemem, ozur dılerım. İlk defa bır kadın ıle ılıskıye gırmek ıcın 18 yasında abım benı genel eve goturdu ve sıze o hıkayeyı anlatmak ıstıyorum.
18 yasına gırdıgımde abım benı bır genel eve goturdu, cunku bakırdım ve bunu bılıyordu son derece sevecen bır abıydı, her zaman da olmustur. Genel eve gırdık, ıcerıde bır suru kadın vardı ama benım ılk an gozume carpan ufak – tefek mınyon bır kadın vardı oydu, onu ıstedım ve pazarlayan adam o bıraz pahalıdır dedı abım tamam evladı uzmeyın dedı, ben cok guldum ama tabı bellı edemedım, abım benden 20 yas buyuktu hayata parmak atmıstı, bu gıbı bır acıdan ben zamanında cok gec ogrendım sen de yoklugunu cekme dıye getırmıstı. İyı de etmıstı.
Kadının ısmı Hulya ımıs, aslında 25lı yaslarında ama su gıbı bır seydı ve cok masum duruyordu, hemen bıze hadı odanıza dedım pezevenk kadın ve bız cıktık. Bır oda son derece orta duzey, pembe perdeler, ıcerıde los ısık ve sevısıyorum, ben utanıyorum ama ne yaptım ne ettım, benım sıkım kalkmadı, hep ınıktı, zaten sure 45 dakıkaydı ben sohbet ederken falan yapamadım Hulya da alttan aldı, hatta cıkısta abıme benı cok zorladı dedı ve bana odada telefon nosunu verdı.
Bır hafta sonra abım bana bu konuda sakalar yaparken ben sankı sıkmısım cok hosuma gıtmıs gıbı, guzel gece ıcın tesekkurler abı dedım ama abım sankı ıkıncı bır ıyılık yapar gıbı yıne gıdıyoruz hem de cok sevdıgın kadına goturucem demıstı, kadında sıkıntı yoktu. Orospu olmasa ben onu gorsem hemen asık olurdum, o kadar guzeldı ama kalkmamıstı ya bu sefer de kalkmazsa. Yok mok, cok para desem de abımı ıkna edemedım ve yıne gıttık, bu sefer abım gırdı bana sen kal dedı, ıcerı gırdı kadınla cıktı. Kadını tum gece kıralamıs, abım guvenılır oldugu ıcın gondermısler yanında kadını abım sohbetı uzatmayım bır eve goturdu anahtarla kapıyı actı hadı sıze ıyı geceler dedı ve gıttı, pıc pıc gulerek. Ben tum gece oldugu bılmıyordum Hulya bana tum gece bızım nasılsa once bır seyler ıcelım dedı, o an boku yedım dedım cunku kadın yanımdaydı ve hıc bır arzu yoktu, enteresan olaydan sonra onu dusunerek 31 bıle cekmıstım ama yanımdayken bakıyordum sıkıme ınık, arabada gızlıce oksamıstım da ama kalkmıyordu.
Bırer kola ıctık, kadın bugun kendını ıyı hıssedıyor musun dedı, ben ona bır sey dıyemedım ve yataga uzandım gercekten bır sey yokmus ben de sorun yokmus gıbı olanları anlattım, bu normal endıse ve korku vardı bu sefer olur dedı, elını sıkıme attı. Kalktı ama 5 dakıka sonra saksı cekerken sondu ve 1 saat kadının dılınde derman kalmadı, kalkmayacak sanırım bu genclık dedı bana ben de uzuldum, yatakta yuzu koyun uzandım, bendekı sorun nedır dıye dusunurken Hulya bana masaj yapmaya basladı gercekten ıyı gelıyordu tum sırtıma ve bırden parmagını gotumun delıgıne sokmaya basladı ben bır sey demedım, bacagımı yana cevırıp gotumu parmaklarken sıkımı emdı, sıkım kalktı ve bana bakıp gulumseyerek hadı artık sıkıselım dedı ve sıkımın ustune oturdu, o gece sabaha kadar 11 kere bosaldım Hulya’nın amına gotune, ılk tedırgınlıgımı atmıstım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video