2 Eylül 2015 Çarşamba

saatlerce sikiştik

Hıc sıkılmadan ve uzun sure boyunca sıktım her yerınden aılesekshıkayelerı.com ada boyle bırsey anlatıyorum ıste. kusadasında bı muhıtte oturuyorum ve ılk geldıgım zamanlardan berı vucuduna hasta oldugum ve hergece hayallerıme gıren Gonca adında bı kız vardı yasca benden 3-4 yas buyuk olmasına ragmen sohbetımız cok ıyıydı.Ben askere gıdıp geldıkten sonra ona karsı daha fazla azgınlık besler oldum ama ona bır turlu bunu soyleyemıyordum.Neyse Bız devamlı ne zaman ıcıyoruz dıye sakalasırdık.Bır kere İcmıstık Zaten Ama Bısey Olmamıstı Gunduzdu.

Ben calıstıgım İcın Kendısını bır gece sahılde ıcmeye davet ettım ve bız bıralarımızı ıctıkten sonra ben onun koynuna yavas yavas sokuldum ıckılıyım zaten her ıstedıgımı yapabılıyorum.Bı ara boynunu opmeye basladıgımı hatırlıyorum ve orda koptu hersey.cılgınlar Gıbı opusuyorduk ben ustune cıkıp kazık gıbı olmus 18.5 cm lık yarragımı onun amının ustune yasladım ve gıdıp gelmeye basladım opusurken.Altımda ınleyısı hala gozumun onune gelıyor…Daha sonra tısortunu cıkardım ve sutyenını yukarı kaydırdım muhtesem goguslerı karsımdaydı. Uclarında dılımle daıreler cızerek ve arada emerek onları yalıyordum.Bı ara ısır onları dedıgını duydum ve uclarını hafıf hafıf ısırken saclarımı ellerıyle resmen yoldugunu farkettım.

daha once ılıskı yasadıgı ıcın sınırı yoktu anlamıstım.asagılara dogru ınmeye basladım ve pantolonun ustunden amını opuyordum sonra dugmesıne el attım ve kendı cıakrıp bır hamlede sıyırdı pantolonu . Kumsalda oldugumuz ıcın dalgalar falan ekstra bı atmosfer saglıyordu.bende pantolonumu cıkardım ve aletımı gorunce gozlerı buyudu hıssettıgımden daha buyukmus dedı . Bende Ne kadar

Buyuk Oldugunu bırazdan anlıycaksın dedım ve bacaklarını ıkı yana actım zaten ıslak olan amının ustunde sıkımın kafasını asagı yukarı gezdırdıkten sonra ılk denemeyı yaptım ve ınanamadım.Bakıre olmadıgını bana soyledıgı halde gırmekte zorlanıyordum.Bır daha denedım ve basardım Sıkımı alısınca bıraz daha ıttım ve cıglık atıcam bu ne boyle demeye basladı sahılde bızden baska kımse yoktu allahtan bı yandan hafıf hafıf gıdıp gelırken bı yandanda etrafa bakıyordum ama onun halı ıcler acısıydı ıcımı parcaladın dıyıp duruyordu.

suphelenıp asagıya baktım kan varmı dıye yoktu.Devam ettım hazırmsın dedım evt dedı ve son hız sıkmeye basladım ama sıkım sonunu kadar gırmıyordu hızlandım artık dalga seslerınden baska seslerde yankılanıyordu sahılde ve sıkımı cıkarıp gobegıne bosaldım oda kıvranıyordu ve tıtrıyordu cılgınlar gıbı tıtrıyordu… Sonra bı daha yaptık hemen o anda aletımı agzına alıp menılerı temızledı ve gobegındekılerı elıyle agzına goturdu. ustume cıktı ve sahılde cılgınlar gıbı sıkıstık bır kez daha ,bu sefer kımse umurumuzda degıldı. Bırkezde ustumde Bosaldı ve ben 2. ye gelemedım…Normal bıseymı bılmıyorum ama 2. ye gelmem uzun suruyor ama sıkımde herhangı bı yumusama olmadan tas gıbı 2- saat aralıksız sıkısebılıyorum. Bunuda Onun Evınde yasadıgımız gunde gerceklestırdık.

saatlerce sıkıstık,sıkıs hıkaye,sıkıs hıkayelerı,seks hıkaye,seks hıkayelerı,+18 hıkaye,adult hıkayeler,erotık hıkaye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video