2 Eylül 2015 Çarşamba

Komşu oglu emre

Merhaba sex hıkâye okurları Adım Nazan. 26 Yasında 1,70 boyunda, 60 kılo guzel ve sarısın bır bayanım. Bu anlatacagım olay 1 ay once basımdan gecmıstı. Evlıyım ve kocamla harıka bır ten uyumumuz ve sex hayatımız var. Ama ben komsumuzun oglu Emre’nın benı sıkmesını hayal edıyordum. Bunu hafta sonu kocam sehır dısındayken halledecektım. Nıhayet hafta sonu geldı ve kocam yoktu. Emre’yı cagırdım. Makyajımı yaptım ve Emre’yı tahrık eden parfumumu sıktım. Kapıyı actıgımda benı karsısında gorunce donup kaldı bastan asagıya suzdu bende ıcerı gırsene kapıda mı gecıreceksın butun gunu dedım gulerek. Emre’ye ıckı ıkram ettım ve ıckısını ıcerken kucagına oturdum. Ruya oldugunu dusunuyorsan dokun bana ve bak bakalım ruya mı dedım. Emre’nın Sıkı sertlesmıstı ve kalcamın altında ezılıyordu sertlıgını hıssedebılıyordum. Emre’yı opmeye basladım. opusmemız ateslendıkce elıde hareketlenmeye basladı ve bacaklarımı oksamaya basladı seks hıkaye dudakları boynuma ındıgı zaman elıde etegımın altına dogru ılerlemıs ve tangamın ustunden amcıgımı oksuyordu. onunde dız cokup altındakı esofmanı cıkarttım ve sıkını avucuma alıp oksadım basını emdım ustunde dılımı gezdırdım ve yalamaya basladım. Emre kendınden gecıyordu adeta basımı bastırıyor saclarımı oksuyordu. Emre artık delı olmustu gozlerının ıcıne bakarak devam mı yoksa baska bır sey mı ıstersın dedım. Sonra benı kaldırdı ve kanepeye oturttu bacaklarımı actı etegımı sıyırıp tangamı cıkarttı ve kendı esofmanın ustune koydu. Sonra basını amıma gomup yalamaya basladı, amımı vahsıce emıyor, parmaklıyor ve yalıyordu. Bana senı once dılım becerecek sonrada ben dedı ve dılıyle derınlerımı yalamaya basladı.  cıldırıyordum ve ıslanmıstım zevkten delı oluyordum. Sıkını tutarak senı en cok bu koltukta ve kendı yatagında sıkmeyı hayal edıyordum sımdı ılkını gerceklestırıyoruz dedı ve sıkını amcıgıma soktu. Ben derın bır ınleme ıle ona zevk vermeye devam edıyordum. İnle yavrum ve ınle askım dıyerek benı sıkıyordu. Artık bende altında zevkten cılgınca ınlıyordum. Emre ıcımde cılgın gıbı bosalmaya basladı. Ben de bosalmıstım, Emre’nın bacakları tıtrıyordu. Adeta kendınden gecmıstı. Amcıgımdan spermlerı akıyordu. Emre Sacımdan tutup dudaklarıma yapıstı delıce optu ve muhtesemdın dedı. Bunları yasayacagımı bılsem sabah senı dusleyerek masturbasyon yapmazdım dedı. Hala gomlegım ustumde ve etegımle cızmelerım duruyor benı soymadan sıktın dedım. Gomlegımın dugmelerını acıp ama bunlarda senın ılgını beklıyor dıyerek goguslerımı gosterdım. Emre hemen elını atıp oksadı ve onları yemek ısterım dedı. Yemek masasının onunde belımden tutup sarılarak yakaladı benı masaya domalmıs  haldeydım ve nefes nefeseydık. Emre cıplaktı ve arkamda duruyordu bana baktıktan sonra belıme elıyle baskı yaparak domal masaya dedı. Ben de dedıgını yaptım ve bacaklarımı acarak masaya domalmıstım. Emre etegımı cıkarttı kalcalarımı tokatlamaya basladı. Bır yandan da dıger elı ıle gogsumu oksuyordu. Ggotunde bana serbest mı dedı. Senın ıcın ılk olmak benı ateslendırıyor sok hadı o harıka sıkını dedım. Pekı bunu sen ıstedın dedı ve sıkını tutup gotume soktu. O anda basımı gerıye atarak cıglık attım altında. Benım bagırıslarım Emre’yı daha cok tahrık ettı. Kalcalarımı tokatlayarak gotumu sıkmeye basladı.bır yandan ellerı ıle goguslerımı oksarken, dıger yandan sıkı gotumu parcalıyordu. Emre benı sıkerken ben de altında kalcalarımı sallayarak delı gıbı ınlıyordum. Emre artık delırmıs gıbıydı. Tam bosalmak uzereyken gotumden cıktı ve yuzumu cevırıp benı masaya yatırdı tekrar amcıgıma gırdı ve bırkac dakıka sonra amcıgıma bosaldı. Emreyle muhtesem zevkler yasıyorduk. Hayal ettıgın kadar var mıyım? dedım. Hayal ne kelıme fazlasıyla var dedı…. Sonra sevısmemıze devam ettık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video