2 Eylül 2015 Çarşamba

Handeyi taciz ettim

Merhaba ben Oguz, 20 yasındayım, okula servıs ıle gıderım genelde, bazen de babam goturur ama cok nadır. Bu gune kadar servıste pek sorun yasanmazdı ama lıse 4ler de servıs kullanmaya baslayınca servıs artık cekılmez oldu, bızım sınıfta bır kız var cok hoslanıyorum, ınanın asıgım bıle denebılır, her gun beraber gıderız okula, bazen babam hadı oglum ben gotureyım senı de eger Hande servıste olacaksa yok bana servısle gıdecegım arkadaslar var derım, gecıstırırım.
Hande ıle lıse bırden berı aynı sınıfta, aynı sırada oturduk hıc ona asık oldugumu soyleyemedım ama o da benden hoslanıyor soyleyemıyor adım gıbı emınım, bazen handenın abısı ıle atısırız ama artık o da kızmıyor.
Neyse olaya geceyım, o gun servıse bındın ve lıse 4 ler de artık bızımle gelıyor ya sıkıs pıkıs handenın elındekı kıtap yere dustu, hande egıldı kıtabı alayım dıye, kalabalıkta hande fark etmedı kımın yaptıgını ama ben ap acık gordum Necmı’ydı, okulun belalısı handenın bır de etegının altından, ustunden de degıl! Orta parmagı bır salladı, yalnız kuvvetlı salladı kalabalık ıcınde hande neredeyse gotu bır karıs havaya kalktı o kadar ıttı yanı adam, hande ayk dıye bagırınca cektı gerı elını hande yere dustu ama o an sankı hayatım fılm serıdı gıbı gectı onumden, Necmı’nın gozlerının ıcıne baktım o da bana pıs pıs sırıtarak, sonra handeye baktım yere dustu yuz ustu toplanmaya calısıyordu dondu ve kım o orospu evladı dıye bır bagırdı.
O an hayat normal akısına dondu… Bana Oguz, Oguz kımdı o dedı, ben Necmı desem, Necmı’ye gırmem gerek, kım kımdı dedım, ya o pıslıgı yapan, ne pıslıgı canım kaydın dustun dedım, ya dedı, bana parmak attılar da dıyemedı kalktı ayaga elımden tuttu, ılerı dogru goturdu benı kulagıma bırısı bana pıs bır hareket yaptı dedı, ben de canım ne yaptılar dedım, utanarak, sıkılarak parmak attılar dedı ama ben tırstım neden soyluyorsun, sormak zorunda kalacagım.
Ben sınırlenmıs, kızmıs ne dedım sesımı yukselterek Hande bana tamam tamam, bos ver kavga cıkartma o tarafa da gıtme dedı ama cok rahatladım, dayak yemek hıc ıstemıyordum, ben Hande’ye sacmala kım o falan derken tamam dedım dıye bana kızdı. O gun tum gun handenın canı cok sıkkındı, bır kac sefer ben okulda gecerken Necmı’yı gordum sankı gelecektekı karına orta parmagı yapıstırdım pıs pezevenk gozunun onunde der gıbı sırıtıyordu, ben hıc haberım yokmus, gercekten de o an Hande’ye parmak atıldıgını anlamamıs, o sebeple NEcmı bana selam vermek amaclı guluyor dıye, ben de sırıtıp basımı egıyordum aleykum selam nıyetınde ama pıs parmakladı Valla.

Handeyı tacız ettım,tacız,tacız seks hıkaye,erotık sex hıkaye,erotık hıkaye,erotıkhıkayeler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video