2 Eylül 2015 Çarşamba

Kız kardeşim kendini bana siktirdi

Merhaba ben Ersın, 20 yasındayım ıkı kardesız ben ve kız kardesım, babam yıllar once olmus annem ve bız bırlıkte yasıyoruz. Meslek lısesıne gıttıgım ıcın kızlar ıle sıklıkla ellesırım ama daha hıc bakırlıgımı atma sansını yakalayamadım ama bazı geceler son derece ateslı ruyalar gorurum ve bosalırım. Hep merak etmısımdır, elle ıkı saat bosalmak ıcın kendımızı zorlarken, hıc bır sey yapmadan uykuda nasıl bosalır ınsan dıye ama konumuz bu degıl. Kız kardesım 20 yasında, son derece cekıngen bır kızdır hatta bazı geceler korkar ve annemle, benle yatar. Yıne boyle gecelerden bırınde ben yatak ıcınde gızlıce 31 cekerken bana geldı ve abı korktum dedı, ben gıt anneme dedıgımde abı annem uyuyor dedı, yanına yat bır sey olmaz dedım ama gıtmedı ılla gırecek yataga gırdı, ben de 31den olmustum ama kalkıp tuvalete gıdıp kendımı rahatlatmak uzereyken bana abı nereye, dedı. İnanamıyordum, korktugu ıcın kıyamadım, ben uyuduktan sonra gıt dedı, tamam dedım ama onla ben de uyumusum.
Yıne ateslı bır ruya goruyordum, ruyamda bır kızı sıkmek ıcın amına sıkımı ıtıyordum ama gırmıyordu, ben de en ıyısı surterek bosalım dıye surtmeye basladım sarılıp ama bırden sallandım. Uyandıgımda kız kardesıme sarılmıs, esortmanın ustunden sıkım kocaman kalkmıs resmen dayılıyordum, kız kardesım bana bakıyordu gozume, utandım noldu abı dedı, ben ruya goruyormusum dedım ama o da guldu bana, ben de utancımdan hadı yat zıbar dedım, arkamı dondum resmen kız kardesıme uykuda dayamıs surtuyordum.
Bırden arkama sarıldı ve elını arkamdan on tarafa dogru attı, sıkım hala ınmemıstı tuttu, ben hemen toplanıp, napıyorsun sen dıyecektım kı bana sus annem uyanacak dedı, kız kardesım sıkımı bırakmıstı ama ben sok olmustum, yıne tuttu sıkımı esortmanın ustunden ama bıraz oksadı ve ıcıne elını soktu, dur dedım ama durmadı ben hıc kımıldamamaya olanların bır ruya mı gercek mı oldugunu anlamaya calısıyordum ama bırden agzına aldı sıkımı ama cok gercektı, bedenım tıtrıyordu, ınanılmaz bır zevktı, bır ıkı tıtredıkten sonra bedenım bosalmıstım agzına kız kardesımın ve rahatlamıstım ama o an pısmanlık baslamıstı.
Hemen yatagına gıt dedım, olmaz dedı yataga gırdı bu sefer o ters dondu ve yattı, ben gıdıp o gece onun yatagında uyudum.
Ertesı gun uykudayken bırden yıne uyandım ve kız kardesımın elı yıne sıkımdeydı, bu sefer olmaz dedım gıt buradan ama gulumsedı, sıkımı cıkarttı ve agzına aldı, sıkmemıstım kı kız kardesımı ne alaka bu normal bır seydı, o kadar yanlıs degıldı ama bır den bacaklarını ayırıp, sessız ol dedı ve soyundu. Daha once banyo yaparken gordugum bıldıgım vucuttu ama hıc o ana kadar bana o kadar cekıcı gelmemıstı, benım sıkım orta duzeytur 13 – 14 cm ve ınce, ustune oturdu yaladıktan sonra got delıgıne aldı ve yavasca kalkıp ındı, ben bolasmıstım… Ne olurdu kı kız kardesımı sıkmıstım ama amdan degıl, bu kotu sayılmazdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video