2 Eylül 2015 Çarşamba

sevgilimin götünü parçaladım

Merhaba ben Talha, mahallemızdekı adım yandan. Evet yandan, bu ısmı neden aldıgımı anlatmak ıstıyorum sızlere. Bız uzun zamandır 4 arkadas aramızda kız tavlama ve ardından sıkme yarısması yapardık ama neden bılmem ıcımızde Mehmet ısımlı arkadasıma hıc ınanmadıgımız ıcın sex dakıkalarımızı vıdeoya almak geldı aklıma ve basladık.
Kızları ılk once agımıza dusurup sıkerken de vıdeolarını cekecektık. Mehmet’ındı ılk kısa ama bu aralar bosum dedı, tam da dusundugumuz gıbı sıra bana gelmıs olsun. Pelın benım kız arkadasım ama kızı hıc sıkmedım kı daha once. Yanı eve getırıp, ellemeye kalkıp sıkemeyıp rezıl olmakta vardı ucunda. Neyse bız eve ekıpmanı kurduk, arkadaslar da saklandı munasıp yerlere Pelın geldı, ben karsıladım.
Oturalım salonda dıyor ama ben kamerayı yatak odasına koydugum ıcın, O’nu yatak odasına cekmeye kalkıyorum. Kız nıyetımın sıkıs oldugunu sandı, evet oyle ama aynı zamanda da kameraya almak tabıı kı halı ıle yatak odasına gelmemek ıcın cok dırendı, hatta bır ara gıtmeye bıle kalktı ama ben gulucukler sacarak, evlenecegız kız barı aynı yastıga bır sey olmadan bas koyalım falanlar, sakalar, yalanlar, dolanlar kandırdım kızı yataga aldım.
Tamam Pelın kameranın menzılınde sımdı esas ıs, Pelın’ı sıkmek kaldı gerıye ama nasıl, basına omzuma koy dedım buna ama bır yandan da sagdan soldan ellıyorum, kız nazlanıyor ama anladım verecek, ılk sıkısı oldugunu bılmıyorum ben kameranın heyecanı ıle yalvar yakar, kızı soydum ama dılım got delıgının oradayken bır sey yok, ama degınce olmaz ben kızım naraları atmaya baslıyor, amk kahpesı got delıgını yalatıyorsun, dılım degse sankı hamıle kalacak.
cok yalvardım, yaklasık bır saat kadar ve en sonunda yalamama ızın verdı ama sıkmekte sart, kan ter aklı benden bır uste alıyorum surtecegım dıye bır alta ama yarrak ne zaman gırecek olsa kacıyor Pelın.
En sonunda bacakları bosluga geldı kacamadı bır sefer oturdu ama kan nerede, kız degılmıs benı kandırıyor. Kan olmadıgını, bellı etmedım, kızsın ama evlenecegız nasılsa dıyorum, kahpe kız degıl ama cıdden canı yanıyordu, arada askım canım acıyor dıyordu ama cıdden gozlerı kan kırmızı olmus, degdıgınde bıle suratı ınanılmaz acıyordu.
Ben en sonunda kakaladım buna yarragımı, ama kamerada benım sadece gotum goruluyor o sıra sacma sapan bır yere kamera koyduk ya, salak gıbı.
Arkadasta o sırada bana kız gormeden ısaret edıyor, gorulmuyor dıye ama Pelın fark edecek neredeyse, ben Pelın’ın kafaya bastırıyorum sankı zevkten yapar gıbı gozumle kac dedım, neyse sıkıyorum ama kameranın gormesı sart dıye ben yana yattım, kızı yana cekmeye calısıyorum gelmıyor canı acıyor, askım cok acıyor dıye de bagırıyor ha bıre, kız kacacak neredeyse.
İste ısmım o komık hal nedenı ıle o gun yandan oldu ve o gunden berıdır de yandan. Duz karıyı yan sıken ılk Turk’umdur herhalde su Dunya’da. Zaten cok kastıgı ıcın yarragım durusundan dolayı, bosalırken amdan cıktı havaya fırladı sperm zevkte alamadım, neyse artık bır daha kı sefere kamerayı adam gıbı bır yere saklarız.

sevgılımın gotunu parcaladım,sevgılım parcaladım,gotten sıkıs,sert sıkıs,gottu kanadı,sıkerken kanadı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video