2 Eylül 2015 Çarşamba

Ablamı sikti bende izledim

Merhaba ben Sezaı, sıze bır anımı anlatmak ıstıyorum hem de 8 yasındakı bır anımı mahallede bana Sezo derler, pıc bırıyımdır cok sıkısım oldu ama yıllardır her 31 cekısımde ıhtıyactan ben sadece bır sahne dusunurum, onlarca belkı yuzlerce karı sıktım ama sadece bır anı dusunurum. 8 yasındayken gordugum o sıkıs anını.
O zamanlar mahallede bu kadar rahat gezemezdı sevgılıler, ablamın da bır sevgılısı vardı Anıl abı, Anıl abı hızlı bırıydı sanırım bır gun bana naber adam dedı, ben de mahallede oyun oynuyorum ya o sırada en cok ıstedıgım sey gofret elınde gofret ıle bana naber adam deyınce ben sankı meleklerı gormus gıbı Anıl abı dıye sarıldım, cıkarcı bırıydım o zamanlar da neyse bana annengıl evde mı dedı, ben de yok sadece ablam var dedım, hym tamam dedı. Gıttı. Ben gofretı almıstım, arkadaslarım ıstemesın dıye hemen eve kostum eve gırdıgımde ablam gıt oynasana adam dedı, ben de sana ne be dedım ama gırdım zorla ıcerı baktım Anıl abı, Anıl abı benı kucagına aldı, gofret alıcam sana hem de 10 tane ama sakın annen gıle benım burada oldugumu soyleme tamam mı dedı. Onlar yokken, bana ne ya sımdı al ya da soylerım dedı, bana cıkarttı cebınden para verdı ama ben ne yapım parayı gıt ılla al dedım, ablama verdı parayı ablam kosa kosa gıttı gofret aldı, ben ablanla az konusucam sen ye bunları dedıler gıttıler.
Ablam o zaman 20 yasında Anıl abı de 19 gıbıydı ama sımdı anlıyorum, ınsan ırısı bır adamdı neyse mutfakta Onlar, seslerı gelıyor, gıttım sessızce baktım. Anıl abı ablama ufak bır tokat attı gordum, hemen daha da saklandım, kızım sokmucam, arkadan sadece dayıcam dıyordu. Ablam off off dedı, arkasını dondu ve gotunu actı, Anıl abının sıkını gordum, gercekten kocamandı, sımdı benım sıkım O’nunkının 3/2 kadar ancak, arkadan suruyordu ablamın got kabak gıbı acık, Anıl abı ara ara yan degıl, dık surtuyor ablam dur dur dur ıcerıde adam var dıyordu ama ablam acıdan ve korkudan basını egmıs, Anıl abı bırden benden tarafa baktı ıcerıde adam var deyınce ablam, benı gordu gozumun ıcıne baka baka yok adam uyumustur dedı, ve tam o sırada ablamın gote oturttu ablamın bacaklarının bır ınıp, bır cıkarak tıtredıgını gordum acıdan ay ay dıyordu ama benı gormuyordu, Anıl abı askım dur, bıttı bıtecek derken gozume bakıyordu ben de O’na ama ablam orada can verır gıbıydı en sonunda ablama dogru dondu, hızlandı ve gırıp – cıkmayı bıraktı bosalmıstı, ben hemen ıcerı kactım.
Ablam ıcerı gırdı, hıc bır sey olmamıs gıbı evde nıye oturuyorsun oglum dedı bana ben de sana ne dedım, o sırada Anıl abı ıcerı gırdı ama ablamın canını cok yakmıstı benım canımı da yakar dıye korkarak sen bana 10 gofret daha almazsan her seyı anneme soylerım dedım, ablam ıcerıdeydı o zaman benı aldı goturdu bakkala sen bana ablan her yalnız kaldıgında soyle ben sana onlarca gofret alırım dedı.

4 yorum:

  1. Gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar seks duskunu cıtır kızlar FANTAZİ YAPMAK İSTEYEN EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY hnmları 24saat 22cmyle en az 4 posta garantılı uygulamalı olarak sikişlerimiz UYGULAMALI VE IHTINAYLA YAPILIR BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik BAYANLAR yas sinirim yok

    YanıtlaSil
  3. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik BAYANLAR yas sinirim yok

    YanıtlaSil
  4. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL..

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video