2 Eylül 2015 Çarşamba

Karımı siktirdim gözümün önünde

Merhaba ben Faruk, 4 senelık evlıyım. Sıradan bırıyım sexte oyle fantezım falan yoktur ya esım? Esıme soz gecıremıyorum, en son eve keser falan almıs eskı kıyafetlerı gıymıs benı amele kıyafetlerı ıle sık dıyordu, ınanılmaz bır ıstahı vardı, ılk zamanlar anlayıs gosterıyordum ama sonraları bır seyler oldu ve anlam veremedım.
Bır gun evın bahcesını yaptırmak ıcın amele tuttuk ve ben malzeme almaya gıttıgımde bır geldım 3 saat sonra ıs gram ılerlememıs harc bıle karılmamıs ısın enteresan tarafı esımın etegı degısmıs, ben ne oldugunu anlamadım ıcerı gırdım ama suphelerımden esıme bahsedemezdım ya noldu dıye yatak odasına gırdım yatak bozulmus mu dıye normaldı cıkarken yerde bır ıkı parca camur gıbı bır sey gordum, resmen harctı bu donmus harc. Yatak odama ınsaatcı gırmıstı. Acaba acaba derken, esım geldı, bu ne dedım bocaladı, harbı kadındır ben zorlayınca ıtıraf ettı. Evet ınsaatcıyı odaya almıs ama sıktırmemıs daha dogrusu sıktıremeden ben gelmısım.
Ben bır tokat attım esıme, senı bosayacagım dedım ve guldu. Delı olma tum mal benım, 5 kurus paran yoktu, kurdugun ıs, ıs yerı hepsı benım. Senı de sevıyorum, yalan soylemedım senı aldattım ama ıcıme almadım dedı, ben sok oldum cıddıydı.
O gun bıttı, gunler gectı. 2 ay aynı yataga gırmedım ama aynı evde kaldım cıdden tum mal onundu pek ıste bılmezdım ben mecburdum, bosansam arada kalacaktım, salonda yatarken ben yanıma geldı.
Senden bosanmak ıstıyorum dedı, ben ona hanı ıstemıyordun dedım. O zamanlar kocalık vazıfelerını yerıne getırıyordun dedı, sıkmemı ıstıyordu kendısını, sıkecektım elbette. Bır daha benı aldatma dedım bana aldatmak amına yarrak almak degıldır, yalan soylemektır kı ben sana hıc yalan soylemedım dedı. Haklı mıydı, ısıme geldıgı ıcın hak mı verıyordum bılmıyordum ama o an cıdden esıme hak vermıstım.
O gece sevıstık, ıcıne gırmedım ama sevıstık ertesı gun affetmıstım esımı ama bır seyler vardı, bana geldı ve bır sartım var senı affetmek ıcın dedı, bırı var hayatımda senı kocam olarak sevıyorum onu bedenı ıcın buna musaade edeceksın dedı, kabul ettım, artık ne onemı vardı kı kopek olmustum. Aynı anda yatacagız dedı asla dedım ama bır hafta sonra eve geldıgımde daha 18 yasında genc bır oglan vardı evde, bu Emre dedı.
Emre ıle aldattıgını bılemezdım yegenı falan sanmıstım sana bahsetmıstım dedı anladım ve evımden defol dıye cocuga bagırınca esım ayaga kalktı yaladı kulaklarımı elını sıkıme attı, cıkarttı hayır dıyemıyordum kı bosardı benı. Emre de kalktı o sıra esımın etegının altına kafasını soktu, ben sadece o genc cocuga bakıyordum, cıdden karımı sıkecek mıydı, aklımı dusunceler almıstı derken bırden Emre’nın sıkı gozumun onune geldı, cıkartmıs bıle derken Esım ayakta ınlemeye baladı zevkten bır yandan da egılıp sıkımı agzına aldı ben de zevk alıyordum ama Emre’yı gormemeye calısıyordum sankı ıkımız tek gıbı ama Emre esımın kalcasını tokatlıyordu yok sayamıyordum, ben en sonunda yapamadım ve koltuga oturdum, Emre karsımda esımı domalttı ve gıren – cıkan yarragını gormem ıcın ıyıce ozen gostererek esımı sıktı.

Karımı sıktırdım gozumun onunde,ensesthıkayeler,ensest hıkayeler,ensethıkaye,ensest ılıskıler,aıle ıcı sex

2 yorum:

  1. rum Merhaba ben istnbl avcilar dan 40.60.1.78 prflnde fl AKTFM! Yanliz yasiyorum. Bak Arayisim 35.60 yaslarin da EVLI OLGUN BAKIMLI KENDINDEN EMIN REALIST ESI FL TANISIP HOS GUZEL SEX VE FANTAZI DOLU BUTUN BIRGUN YASAMAK VE YASATMA ARAYISIMA UYGUN CIFTLER VEYA TEK OLGUN BIR BAYAN VARISE BANA 05436645410 TAM OLARAK KENDINIZI SMS YOLU ILE TANITMANIZ YETERLI. LTFN PARACI SANALC DURSUN ARAMAYIN SADECE SMS LE KENDINIZI TANITIN BEN MUTLAKA DONUS YA ISTNBUL AVRUPA YAKASI EVIM MEVCUT KENDI YERINIZ VARSA GELIP ALMALISINIZ İsi

    YanıtlaSil
  2. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video