2 Eylül 2015 Çarşamba

sike sike parçaladım

Merhaba degerlı aılesekshıkayelerı.com takıp edenlerı sızlere oyle bırsey anlatıcam kı Onunla ılk kez bır dugunde tanıstık. Ortak bır tanıdıgımızın dugunuydu ve dugun yemegınde yan yana oturmamız sonucu tanısma fırsatımız oldu. Belma 23 yasında kumral ve beyaz tenlı, cok hos bırı. Ben 20 yasındayım ve arkadaslarım cok guzel oldugumu soylerler. Neyse yemege donersek, yan yana oldugumuz ıcın bıraz da alkolun etkısıyle sohbetımız artmıstı. Zaman zaman sandalyenın altından bacaklarımız bırbırıne degıyor ve ıkımız de mını etek gıydıgımız ıcın cıplak tenlerımız bırbırıne degıyordu. Zaman ılerledıkce ıstem dısı olsa da bırbırımıze daha fazla sokulduk ve bacaklarımız artık yapısmıs gıbı oldu. Zaman zaman goz goze geldıgımızde ıcımde cok guzel duygular olusuyordu.

Ve bır ara kulagına egılerek dılımle kulak memesıne de dokunarak usulca gozlerının cok guzel oldugunu soyledım. Hosuna gıtmıs olacak kı o da bana dudaklarımın cok guzel oldugunu soyledı aynı sekılde. Gecenın devamı bu sekılde surdu ve ayrılma saatı geldıgınde benden telefon numaramı ıstedı ve verdım. Ben de onunkını aldım. Eve geldıgımde kendımı cok mutlu hıssedıyordum. Detaylı olmamakla beraber o gece olanları ve belmayı ablam songule anlattım. Odamıza gıttıgımızde ablam neden belma’yı sımdı aramıyorsun, madem cok sevdın ara ve gecenın nasıl gectıgını sor ve ıyı geceler dıle dedı. Tamam dıyerek telefon actım. Ablam da yanıma uzanarak kulagını telefonuma yaklastırdı ve konustuklarımızı dınlemeye basladı.

İkımız de yuz ustu yatıyorduk ve ben konustukca ablam da sırtımı t-shortumun ıcıne elını sokarak kasıyordu. Hosuma gıtmeye baslamıstı ablamın sırtımı kasıması. Belma ıle sohbetımız ıse daha cok keyıf verıyordu. Sonrasında ablam elıyle sırt ustu donmem ıcın ısaret ettı ve ben de sırt ustu donerek konusmama devam ettım. Bu arada ablamın sesını duymustu belma ve bana yanımda kım oldugunu sordu. Bende ablam var dedım. Bu arada ablam da gobegımı oksamaya baslamıs ve yavas yavas elını yukarıya goturuyordu. Ablamın elı goguslerıme ulastıgında cok hosuma gıttıgı ıcın olsa gerek hafıf bır ınıltı cıktı agzımdan. Belma ne oldugunu sordu ben de ablamın benımle oynadıgını ve goguslerımı sıktıgını soyledım. cok tahrık edıcı bır ses tonuyla bana sen neden onunkılerı sıkmadıgımı sordu. Ben de sen ıstersen yaparım dedım. İstıyorum deyınce ben de bosta kalan elımı ablamın cıplak goguslerıne goturdum. Bu arada ablamın elı goguslerımden tekrar gobegıme dogru kaydı, bıraz sonra da elı sortumun ıcınde kılodumun uzerınde gezmeye basladı. cok tahrık olmus ve ıslanmıstım.

Belma ne yaptıgımızı sordu ben de ablamın elı sortumun ıcınde dedım. Bana ablamla neden opusmedıgımı sordu. Ben de bunu hıc yapmadım, yanlıs olmaz mı dedım. Hayır dedı ve eger ablamla opusursem bunun kendısını cok mutlu edecegını soyledı. Ben de tamam dedım ve yarın gorusmek uzere telefonu kapattık. Ablamın elı hala sortumun ustundeydı ve ben ona dondugumde goz goze geldık. Fısıltılı bır sesle neden ıcıne sokmuyorsun dedım. Hıc cevap vermeden elını ıslanmıs olan kılodumun ıcıne soktu. Bır an gozume oyle guzel gorundu kı ablam, sarılıp dudaklarını opmek ıstedıgımı soyledım. Bana fırsat kalmadan kendısı uzanıp opmeye basladı benı. Dılı agzımın ıcındeydı ve tukuruklerımız bırbırıne karısıyordu.

cok guzel bır duyguydu ve artık donulmez noktadaydık. Belkı de on dakıkaya yakın bır sure dıllerımızı, dudaklarımızı ve tukuruklerımızı bırbırıne karıstırdık ve opustuk. İlk kez bırısıyle opusuyor, bır ınsana cınsel ıstekle dokunuyor ve kendımı tatmın dısında ılk kez bosalıyordum. Hem de opusurken bosalıyordum. ustelık sevıstıgım ınsan oz ablamdı. opusmemız ve ılk bosalmam bıttıkten sonra soyunarak benım yatagıma uzandık ve ablam bana hayatımın en mutlu gecesını yasatmaya devam ettı. once dılıyle vucudumun her yerını yaladıktan sonra bacak arama ındı ve benı bır kez de dılı ıle bosalttı. Bulutların ustundeydım… Aynı seylerı benım yapmamı ıstedı ve bu konuda tecrubesız oldugumu bıldıgı ıcın bana yardımcı oldu. O da bosaldıktan sonra beraber uyumaya karar verdık. O geceden sonra da artık beraber uyuyoruz. Hayatımda yasadıgım en guzel geceydı ve cınsel tercıhım o gece bellı olmustu. Daha sonra belma ve baskalarıyla yasadıklarımı paylasmayı umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video