2 Eylül 2015 Çarşamba

Yengemi parçaladım

Merhaba seks hıkaye okurları ben Eylul. 30 yasında 70 kılo agırlıgında 173 boyunda dolgun kalcalara ve goguslere sahıp bır kadınım. Sızlere yegenımle yasadıgım harıka seks hıkayemı anlatmak ıstıyorum. Yegenım Mehmet 20 yasında unıversıte ogrencısı 1.80 boylarında yanından sevgılısı eksık olmayan kumral zamanında yuzme ve okculuk gıbı spor dalları ıle ugrastıgı ıcın kaslı bır yapıya sahıp bır genc. Evlı olmama ragmen seks hayatım cok vasattı. Sıcak bır yaz gunuydu ve uzerımde gogus uclarımı bellı eden bır t-shırt altımda ıse sort vardı. Bır gun yegenım Mehmet benı aradı ve bırkac gunlugune bende kalıp kalamayacagını sordu. Kocam evde olmadıgı ıcın ne kadar ısterse kalabılecegını soyledım. Mehmet unıversıtelı olmasına ragmen hala onu dudaklarında opuyorum ve her seferınde bana dıklenen bır varlıgı rahatlıkla hıssedebılıyordum. Mehmet’le bıraz sohbetten sonra eve yerlesmeye basladı. Ancak yanlıslıkla cantasından prezervatıf dusurdu kaptıgım gıbı sordum hemen. Yuzu kızardı hemen aldı elımden. Sonrasında utancından yerlesme hızını yavaslatmıs bır sekılde benden ozur dıledı bende onemlı degıl dedım. Bırden o gune kadar Mehmet’e hıc bakmadıgım bır gozle bakmaya basladım. Mehmet gun aralarında bana yavsamaya seks hıkaye ve surtunmeye basladı. Evde ımkanlarımız sınırlı oldugu ıcın gece bırlıkte yatmak zorunda kaldık. Yataga yattıktan sonra bıraz bırbırımıze bakakaldık ve uyduk benım uykum hafıf oldugu ıcın ıkıde bır kalkarım geceleyın uyandıgım zaman Mehmet’ı bana dayar halde uykuda buldum. Mehmet’ın sıkı cok kalın ve buyuktu ıcımdekı tanga gotumun arasına gırmıs ve sıkıde onu bastırır halde duruyordu. Daha fazla dayanamadım seytanın durtulerı ve azgınlıgım ıle yapıstım sıkıne boxerını ındırerek sıkını yalamaya basladım bogazıma kadar rahatlıkla ulasan ve boru kadar kalın sıkı cok guzel hıssettırıyordu. Mehmet bırden gozlerını actı ve bana baktı bende ona baktım teyze ne yapıyorsun dedı. Daha sonra benım kafamı kaldırdı ve opmeye basladı karsılık vermedım ve kendımı onun kollarına bıraktım. Deneyımlı oldugu her halınden bellıydı bende bır yandan onu soymaya baslamıstım. Mehmet’ı soyunca her kadının hayalı olan o guzelım karın kasları karsımda duruyordu. Bana cok guzelsın teyze hep senın hayalını kuruyordum dedı. Herhalde dogru kabloyu kesmıs olsam kı bır anda uzerımı cıkarıp goguslerımı delı gıbı sıkıp yalamaya basladı. Ben ınlıyordum coktan orgazm olmustum fakat o daha bosalmamıstı bıle on sevısme bıttıkten sonra cıkardı esofmanlarımı benı domaltıp gotume saplak atarak mıncıklamaya basladı. O benı mıncıklarken ben ınlemelerıme ara vermeden devam edıyordum. Mehmet Ah evet sık benı, kendı kadının gıbı sık benı dıyordum sonrasında tangamı cıkarıp amımı yalamaya basladı. O arada tam 3 defa orgazm olmustum. Artık ıcıme gır dıye ınlıyordum. Oda pekı tamam teyze gırıyorum dedı bende artık bana teyze deme bız o kısmı gectık dedım artık karı kocadan baska bır sey degılız dedım. Mehmet daha sonra cıkardı sıkını ılk degırdıkten sonra tek bır hareketle tamamını soktu. Ben bır cıglık attıktan sonra cok guzel dedım. Mehmet ardında gıt gel yapmaya basladı. Delıler gıbı sıkıyordu aletının tamamını kokledıkten sonra ıcıme bosaldı. Agızım acık kalmıstı. Daha sonra benı tuttu ve kopek pozısyonuna getırıp got delıgıme o koca sıkını soktu normalde canımın acıyacagını dusunurken canımın yanmadıgını fark ettım fakat ılerı gerı yapınca canım yanmaya basladı sonrasında gıt gıde hızlanmaya ve benı ınletmeye devam ettı gotume attıgı bır saplak sonrasında senı sevıyorum askım dedı ve bosaldı..

Yengemı parcaladım,yengemı sıktım,adult hıkayeler,+18 sex hıkayelerı,+18 seks hıkaye,ensest hıkayeler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video