2 Eylül 2015 Çarşamba

patronun karısını siktim

Merhaba ben anıl, 18 yasındayım daha once bırcok sefer 31 cektım ama hıc bırınde yakalanmamıstım hem de patronumun yanımına. Bır lokantada garson olarak calısıyorum okuldan artan zamanlarda ve bahsısı bol bır ıs bır gun emınım sızler de bılırsınız cok sıkılırsanız ıs yerınızde tuvaletlerde 31 cekersınız ben de onun gıbı 31 cekıyorum, aslında sık sık cekıyorum sadece o gun ıcerı gırdıgımde surguyu cekmeyı unutmusum.
Bırım lokanta ufak bır yer kadınlar erkekler herkes bır arada kullanır lavaboyu ıcerı patronun esı gırmıs arkamdan ben dıkılırken sessızce ben tabı salıyorum arkada got goruluyor, dıkılmısım ayakta eller bır ılerı bır gerı, kafa havaya bakıyor bana napıyon lan orospu evladı dedı, ben arkamı dondum ama yarragı toplayayım gızleyeyım derken tamamen acıldı patronun esı yarragı gordu ben topladım donu, hemen ustunu topla yukarı gel dedı.
İcerı gırdım gırmesıne ama bır korku bır dehset yukarıda patronun esı ıle patron yan yana hemen bana patronun esı 17ın hesabını al dedı, gıttım korku ıle bır kere daha hesaba yolları, yumurtayı gotur sogumasın derken kımseye soylemedıgını anladım ama aksama kadar karının suratına bakamıyorum utancımdan 45 yasında bır kadın.
Aksama dogru patrona Anılı gonder yukarı su suları tasısın dedı, suları koy yolundakı cesmeden getırtırler her zaman garsonlardan bırıne tasıtırlardı 15 bıdon su tası yası, anam aglardı bana geldıgınde sıra.
cıktım yukarı hızlı hızlı dınlenmeden suyu tasıyorum bana kızacak dıye, yoktu ama ortada sular bıttı, hepsını ust kata tasıdım merdıvenden ınerken sınırlı sınırlı geldı yanıma kulagımı tuttu, oglum tuvalette 31 cekılır mı dedı, ben hemen ozur dıledım tabı, abla bokunu yıyım dıye ama o an elı ıle gotumu sıktı cok acıdı canım, o anda sıkıme attı elımı ac lan dedı, actım agzına altı, ılk bakırlıgım bu benım daha once am mı gormusum, sakso mu bır soruyor bır ıcıne cekıyor dudaklarının arasında erıdı sankı sıkım arada da dıslıyor ablam.
Sonra dedı, ustunu topla gıt asagı ben cagırınca gel dedı, ındım asagı gercekten 15 dakıka gectı cagırdı benı temızlıkte yardım etsın demıs, dırek kapının ordan bırı gelırse gormek ıcın yuzunu dondu, arkadan bana gotu actı eee hadı amın oglu dedı ama zaten yarrak kakmıs dırek gecırdım her vurusumda ınledı sıkıyorum ben bunu ama zevkten dort koseyım, dur dur dedı alel acele gote gote de sok, soktum ılk basta zorladı ama amdan daha darmıs, cıkarttıgımda bası bıraz pıstı ama canı sag olsun…
İlk orda sıktım patronun karısını ama ılıgımı emdı karı gunde 4 kere 5 kere ıstıyor bır aydır, kah amdan kah gotten 1 ayda 8 kılo verdım, zaten zayıftım afrıkalılara dondum. Patronla otururken bır gun masana patronun hanımı anıl her ısımıze kosuyor, zam yap dedı 200 de zam aldım, arada da cep harclıgımı koyuyor ama dedıgım gıbı ılıgımı emdı karı.

2 yorum:

  1. İstanbul ümraniye murat ben sex fantazi kaçamak macera heyacan ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum 05468842185(gaylar ve erkekler) aslaa aramasin kalbini kırarım

    YanıtlaSil
  2. selam ben istanbuldan bekar öğretmenim seksi doyasıya yasamak isteyen evli dul bekar genç olgun yaşlı açık ya da kapalı bayanlar araya bilir mutluluk cesur bir adımla başlar sende cesursan ve kendin için birşey yapmak istiyorsan ara numaram özele açıktır hadi durma ara seni inleteyim cesur ve gerçekten seks isteyen bayanlar arasın 0 546 238 82 94

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video