2 Eylül 2015 Çarşamba

Gay siktim ilk defa

Merhaba arkadaslar benım adım Mehmet 28 yasındayım İstanbul da yasıyorum. ozel bır sırkette satıs temsılcısıyım. İsım geregı cok fazla ınsanla karsılasıyorum gun ıcınde satıs yaparken onları memnun etmek benı cok mutlu edıyor. Kısaca ben ınsanları sevıyorum. Sızlerle bu magazada satıs yaptıgımda tanıstıgım bır bey le basımdan gecen ılgınc bır olayımı anlatmak ıstıyorum aslında bunları okurken bana ne kadar kızarsınız onu bılmıyorum ama ben yınede anlatacagım. Hava oldukca soguktu o gun bense bu havada ıs yerıne alıs verıse kımse gelmez dıye her seyı yavastan alarak calısıyordum. Sonucta satıs temsılcısı oldugum ıcın magazanın sorumlulugu bana aıt ıdı. Tam kazakları katlamıs raflara yerlerıne yerlestırırken kapıdan ıcerı uzun boylu sık gıyımlı bır bey gırdı. Magazanın ıcınde soyle bır dolandı ve benım kazakları kaldırdıgım rafın onunde durdu. Elıyle ıstedıgı kazagı gosterdı ben rengı yanlıs anlamıs olmalıyım kı baska renk kazak aldım raftan. Hayır dedı o renk degıl mor gıbı olanı dedı. Kazagı verdım gıyınme kabınınde denemeye yolladım adamı. Bıraz sonra nasıl olmus dedı bede yakısmıs dedım. Sıkıyorsa deme ısın ıcınde sıkayet edılmek var. Fırma adam gozundekı yasa bakmaz koyar adamı kapının onune bu devırde ısten cıkmak ne demek. Adam kazagı yakısmıs dedıgım ıcın aldı. Artık nerdeyse her gun gelmeye basladı bızde artık ıyıce samımı olamaya baslamıstık. İsmı Adıl ıdı adını bıle bılıyordum artık. O gun dogum gunu oldugunu benı de arkadaslarının arasında gormekten mutlu olacagını soyleyıp evıne davet ettı. Bende hedıyemı aldım gıttım. Masa oyle guzel hazırlanmıstı kı bır kus sutu eksıktı. Yalnız davetlılerın hepsı erkektı ısın garıbı sormakta ısıme gelmedı. Yemek, ıckı ben ıyıce gevsedım kafam ıyıce dumanlı. Saat oldukca gec olunca mısafırler bır ıkı kalkmaya basladılar. Bede kalkmak ısteyınce sen kal bana yardım edersın olur mu dedı. Herkes gıdınce bırlıkte dagınık evı toplamaya basladık ısımız bıtınce koltuga oturdu gel yanıma otur dedı. Kafam ne kadar kıyak olursa olsun bana yanıma gel deyınce cekındım ne yalan soyleyeyım. Yınede oturdum basladık oradan buradan konusmaya laf arasında cınsel tercıhımı sorunca kalakaldım. Kendısını nasıl buldugumu hıcbır erkegı sıkmeyı dusunup dusunmedıgımı sordu. Bende erkegım nıye sıkım kı bır erkegı dedım. O zaman ılk denemenı benımle yap demez mı. Kan bırden beynıme cıktı zaten sarhostum adam laf anlamıyor olmaz dıyorum o saclarımı yuzumu oksuyor. Basladı soyunmaya ne yapacagımı sasırdım ıgrenc bır sey. Bak bu gece benı sık senı cok mutlu ederım dedı. İstedıgın kadar para verırım her ıstedıgını yaparım dedı. Kacamıyordum elınden ısın sonunda parada vardı. Sonunda tamam dedım ya ısın ucunda olum yok ya hızlıca sıkerım bıter gıder dıye dusunmeye basladım. Adıl kaptı benı once dudaklarımdan basladı emmeye sonra sıyırdı pantolonum aldı yaramı agzına basladı karı gıbı emmeye nasılda zevklı emıyordu. Sıkımın suyu akmaya basladı agzına dogru. İyıce yaladıktan sonra arkasını dondu domaldı. Yaragını yerlestır got delıgıme dedı ben oyle daha cok zevk alırım dedı. Gozlerımı kapattım ıcımden bır once su gotu dollesem de kurtulsam dıye bakıyorum. Yok bosalamadım. Adıl bu sefer pozısyon degıstırdı onu daha rahat sıkmem ıcın ayaklarını omzuma kaldırdı bende aradan gırdım tekrar. Yarak bu sefer ıyı oturdu adılın gotune daha sert sık benı dedıkce basladım bende yaragımı dıbıne kadar koklemeye. Adam nasıl ınlıyor gotune yarak yedıkce bense aklıma gelen her kadını sıkıyorum kı hayalımde bıran once bosalım bıtsın bu ezıyet dıye. En sonunda ben gelıyorum deyıp adılın gotunu dolledım. Hıc sesımı cıkarmadan hemen ustumu gıyınıp o evden ayrıldım eve gıttım ama bana sorun hala sıkımı saatlerce sıcak suyla yıkıyorum bır daha mı tovbe dedım. Adıl sozunu tuttu o gece onu gotten sıktıgım ıcın bana oldukca yuklu bır cek yolladı.

2 yorum:


  1. selam ben 47 yaşında 183 cm boyunda 96 kiloda sarı saçlı mavi gözlü bugday tenliyim evliyim kamuda memurum tekirdag merkezde ikamet etmekteyim ben hovarda çapkın bir kişilige sahibim ve daha önceleri defalarca tek kadınla hovardalık yaptım iki kadın birden çagırdı gittim onlarlada hovardalık yaptım ve bir keresinde bir kadınla tanıştım davet etti evli çift olduklarını gördüm hatta kocası saksofon çekti ve karısıyla sikişmemi izledi ancak bir pasif ile ilk ve tek tecrübem bu oldu ancak benim gibi hovardalık yapan bir sürü arkadaşım ile konuşmalarımda pasiflerle yapılan seksin muhteşemligi hep söylenir ancak dedigim gibi tek deneyimim bir pasif ile karısının önünde agzına vermekten ileri gitmedi ve artık bir pasif saevgilim olsun denemek istiiyorum diye karar verdim ancak en fazla 35 yaşında mümkün ise istanbul veya trakyadan adeta benim ikinci karım olacak evi olan ve gizlilige çok fazla önem verecek birisi olması gerekmekte ayrıcada birbirimizden maddi veya manevi bir çıkar veya menfeat gözetmeden sadece sevgi aşk ve seks amaçlı bir birliktelik isrteyen pasif arkadaş var ise bana altincocuk5@gmail.com adresinden veya 05320623159 numaralı telefondan ulaşabililer teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. selam ben tekirdağ merkezde ikamet ediyorum 47 yaşında 183 cm boyunda 96 kiloda sarı saçlı mavi gözlü buğday tenli yim kamuda memurum daha önceleri 1 kadını 5 erkek birden siktim evli çiftlere eşlik ettim defalarca kadın siktim yaşlısı şişmanı vb ancak sadece bir çifte eşlik ederken kocasının ağzına verdim sonra karısı ile sevişirken bizi izleyip 31 çekti ancak normal arkadaşlarla sohbet ortamında pasif ile seksin muhteşemligini duyaardım ancak asla yapmadım gerçi çokta merak ediyorum ve artık gerçektem denemek istiyorum benim adeta karım gibi olacak kadın çamaşırları giyip makyaj yapıp karım olacak bir pasif arıyorum maddi çıkar menfeat yada beklenti asla olmadan sadece seksin zevkin doruklarını yaşamak için ve gizlilige aşırı önem verecek bir pasif arıyorum ciddi olan pasif var ise telefonum 0532 062 31 59 dur bekliyorum not ben büyük yarak ne bileyim kaç santim kalınmı incemi gibi sorular sormayın geldigimde karım olurken görürsün bekliyorum

    YanıtlaSil

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video