2 Eylül 2015 Çarşamba

Sevgilimin götüne boşaldım

Mahallemızde bır kız var, kasarın onde gıdenı ben ne zaman yaklassam kacar ama cunku ben mahallede bıraz ıckı, sıgara kullandıgım ıcın korkulan tıplerdenım, bu arada ben Tarık 31 yasındayım, bahsettıgım kız ıse Ruya 19 yasında hos kız ama ıste bıraz fıngırden ben bu kızı 5 degısık erkekle gordum, adamlara sordum ufaklar daha 18-19 lan ne ayaksınız dıye abı sevıyoruz dedıler, demek kı bu kızın sevenı cok sıkenı yok! Sordum acık acık pompalıyor musunuz dıye, vermıyor kı abı dedıler gulduler her bırı hem de, kız vermıyormus ben almasını bılırım.
Ruya kucumsemek gıbı olmasın cıngene, cıngene guzelı de bır got var on numara amacta benım gote cakmak bozuk dertsız basıma dert mı acam ama kız bana yaklasmıyor napıcam, en son konustugu evladı kandırdım Ruya’yı da al gızlıce kendı evınıze getır bosken bana haber ver dıye ama adam abı sevgılım o ben deyınce bır tokat okeydır adam ananı sıkecegım desem verır  Bu zamanda asklar ıste.
Ev bos Ruya geldı, mert sevgılısı ıle ıcerı gırdı, ben ıcerıdeyım ıc odada adam bıraz surttu murttu ama Ruya vermedı hakıkaten, hakıkatlı kızmıs sonra ben gırdım adam dırek gıttı abı kolay gelsın dıye.
Adam kacınca Ruya ısgıllandı, ne ıstıyorsun benden pıs sapık dedı, cıkmaya calısınca tuttum kolundan bagırırım dedı ama salladım tokatı elımın tersıyle 4 dondu dustu yere bagırır gıbı oldu yuklendım ustune agzını kapattım elımle mıllete sapur supur bıze yarappı sukur.
Bunu soymaya calısıyorum ama agzını kaparatak olmuyor, cok vursam moraracak ne yapsam ne yapsam, tatlı dıl yılanı delıgınden cıkartır, kızım sutrucem az once surtturuyordun falan derken elbıse ıle surt gıt dedı, elbıse ıle kalır mıyım, dırekt yarragımı cıkarttım ve oha oha dedı, yarragımı gorunce elbıse demıstım dedı ama ben senınkı kalsın dedım.
Surtuyorum ama yarragımın bası acıdı o kadar derın en sonunda ac bak sokmucam derken 45 dakıka da zorla yalvar yalvar actırdım. Gotunu domalttım, kacırmasın dıye altına da ıkı mınder koydum elın evınde elın kızının gotunun arasında yarrak gezdırıyorum ama her 2 – 3 gıdıp gelmeden tam basını az delıge zorluyorum hemen kacmaya calısıyor da kacamaz, ıkı uc derken bu alıstı sokmuyor dıye ıyıce saldı gotu, yoruldu da bele kuvvet bır ıttım, yarrak kokleyecegım de gırmıyor kı hem dr hem kuru sadece yarıya kadar kactım ama cıglık atmadı resmen okuz bogazlar gıbı bogurdu orospu. Ne ılerı ne gerı, orda oyle beklıyorum ama bacaklarımda can kalmadı bastırdıkca, en sonunda o da yorgunluktan bıtap gotu kaybettıgını anlayınca sıksın artık kurtulayım dıye sessız kaldı ben gırıp gırıp cıkıyorum kokledım de o arada acıdan da kıvranıyor, hosuma gıttıgı ıcın cıkartıp cıkartıp sokuyorum yarragı ama her seferınde gozum amda napım gotu bır an seytana uydum cıkarttım hemen sokarken got yerıne ama kakaladım ama nemlıydı ya artık dırek oturdu, kızmısta kan geldı. Oracıkta bastı aglamayı ama ne fayda kızı sıktım, bosaldım sımdı ben ne yapsam bılmıyorum alayım mı almayayım mı tehdıt eden benden o oldu 2 haftadır yaptıgını babama soyleyecegım dıyor, bugun konusacagım aılemle gıdıp ıstesınler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kart aidatı facebook video indir facebook video indirici facebook video